Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő!

Több mint 1 hónapja orvoshoz fordultam,mivel meg volt nagyobbodva a bal oldali nyirokcsomóm.A doktornő tüszős mandula gyulladást állapított meg,amire Actil DUo-t szedtem,,,a gyógyszer befejezés után 2 héttel sem javult a helyzet.Ezután lezárásként Azi Sandoz 500-at kaptam...A nyirok duzzanatom még mindig megvan,se nyelési se étkezési nehézségeim nincsenek,viszont aggódom a nyirokcsomóm miatt.Ez természetes,hogy 4hét eltelével is ugyan olyan ,mint az antibiotikum szedése előtt?A doktornő azt mondta.lehet október is mire visszahúzódik.Ez lehetséges?Természetesen én nem kérdőjelezhetem meg,egy orvos szavát,nem is áll szándékomba,csak olyan távolinak tűnik az október,amikor most augusztus van,és annyi mindent lehet olvasni a nyirok csomó duzzanat betegségeiről, hogy kissé kétségbe vagyok esve,az segíthet ha felkeresek egy fül-orr-gégészt?

Várom megtisztelő válaszát
Tisztelt Érdeklődő !



A lezajlott gyulladás után valóban több hét, mire a megnagyobbodott nyirokcsomó mérete csökken. Ha ezután is tapintható, indokolt a kontrollvizsgálat.



Üdvözlettel:

dr Augusztinovicz Monika

fül-orr-gégész, allergológus szakorvos

Hírek

Égő érzés az orrban – mi okozhatja?

Égő érzés az orrban – mi okozhatja?

Fertőzés, allergia vagy egyéb irritáció is okozhat égő érzést az orrban. A problémáról részletesebben dr. Augusztinovicz Monika fül-orr-gégész, allergológus, a Fül-orr-gégeközpont orvosa ad felvilágosítást.

További részletek
Fülzsír eltávolítása – kérdések és válaszok

Fülzsír eltávolítása – kérdések és válaszok

A fülzsír eltávolítása a legtöbb esetben még mindig fültisztító pálcikával történik, pedig nem ez a legmegfelelőbb eszköz. Egyáltalán miért van szükségünk fülzsírra, mi a szerepe, milyen problémákat okozhat és hogyan szabadulhatunk meg biztonságosan tőle? Kérdéseinkre dr. Holpert Valéria fül-orr-gégész, foniáter, a Fül-orr-gégeközpont orvosa válaszolt.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Munkatársaink

Dr. Holpert Valéria Dr. Holpert Valéria
Dr. Holpert Valéria fül-orr-gégész, foniáter
Dr. Moric Krisztina
Dr. Moric Krisztina fül-orr-gégész, klinikai immunológus és allergológus
Dr. Csóka János Dr. Csóka János
Dr. Csóka János fül-orr-gégész, fül-orr-gégészeti sebész
Dr. Fülöp Györgyi Dr. Fülöp Györgyi
Dr. Fülöp Györgyi fül-orr-gégész, audiológus
Dr. Balogh Katalin Dr. Balogh Katalin
Dr. Balogh Katalin fül-orr-gégész, allergológus és klinikai immunológus
Dr. Augusztinovicz Monika Dr. Augusztinovicz Monika
Dr. Augusztinovicz Monika fül-orr-gégész, allergológus és klinikai immunológus
Dr. Vida Zsuzsanna
Dr. Vida Zsuzsanna neurológus, szomnológus - alvásszakértő

Prima Medica

Központjaink