Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő!

Otoszkelrózisom, van, és a nőgyógyászom Duphaston 10 mg tablettát írt fel napi hármat, 12 hetes terhes vagyok , (véreztem találtak egy hematómát). A betegtájékoztatón olvastam, hogy nem szedhetem a meglévő betegségem miatt. Az lenne a kérdésem, hogy valóban ne szedjem be , vagy rövid ideig alkalmazva nem okoz problémát?Más gyógyszerrel esetleg lehet e helyettesíteni?

Válaszát előre is köszönöm.Szonja
Tisztelt Szonja !



A Duphaston ösztrogén hatása elméletileg ronthat az otosclerosis mértékén.

Gyakran előfordul, hogy két állapot vagy betegség estén dönteni kell, melyik a fontosabb. Az Ön esetében a terhesség. Ha a vérzésveszély csak hormonkezeléssel kerülhető el, nincs sok választás. Nőgyógyászával tudja megbeszélni, hogy van-e más lehetőség, mint a gyógyszeres kezelés.

Az otosclerosis romlása a kezelés következtében csak esetleges és idővel mindenképpen rosszabbodni fog. A biztonság kedvéért havonta műszeres hallásvizsgálatot javasolok és ha jelentős rosszabbodás észlelhető, újra át kell gondolni a kezelési lehetőségeket.



Üdvözlettel:

dr Augusztinovicz Monika

fül-orr-gégész, allergológus szakorvos

Hírek

A fájdalmas nyelés okai

A fájdalmas nyelés okai

Egy falat sem megy le, mintha kaktusz nőtt volna a torkomban – légúti betegségek kapcsán sokan tapasztalják a kellemetlen érzést. A fájdalmas nyelésnek azonban több oka is lehet, melyekről dr. Holpert Valéria fül-orr-gégész, foniáter, a Fül-orr-gégeközpont orvosa számolt be.

További részletek
Gombócérzés a torokban: ez az 5 leggyakoribb oka

Gombócérzés a torokban: ez az 5 leggyakoribb oka

Mintha gombóc lenne a torkomban – mondjuk gyakran, de valójában nem látunk vagy tapintunk semmit. Ha a kellemetlen érzés nem szűnik, javasolt orvoshoz fordulni, ugyanis a zavaró tünet komoly egészségügyi problémákra is figyelmeztethet. Dr. Holpert Valéria fül-orr-gégész, foniáter, a Fül-orr-gégeközpont orvosa összefoglalta, hogy mi állhat a globus szindróma hátterében.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Munkatársaink

Dr. Moric Krisztina
Dr. Moric Krisztina fül-orr-gégész, klinikai immunológus és allergológus
Dr. Holpert Valéria Dr. Holpert Valéria
Dr. Holpert Valéria fül-orr-gégész, foniáter
Dr. Augusztinovicz Monika Dr. Augusztinovicz Monika
Dr. Augusztinovicz Monika fül-orr-gégész, allergológus és klinikai immunológus
Dr. Balogh Katalin Dr. Balogh Katalin
Dr. Balogh Katalin fül-orr-gégész, allergológus és klinikai immunológus
Dr. Csóka János Dr. Csóka János
Dr. Csóka János fül-orr-gégész, fül-orr-gégészeti sebész
Dr. Csokonai Vitéz Lajos
Dr. Csokonai Vitéz Lajos orr-orrmelléküreg és fül specialista
Dr. Fülöp Györgyi Dr. Fülöp Györgyi
Dr. Fülöp Györgyi fül-orr-gégész, audiológus
Dr. Vida Zsuzsanna
Dr. Vida Zsuzsanna neurológus, szomnológus - alvásszakértő

Prima Medica

Központjaink